Tapahtumakalenteri

Marttailla [verbi] = hidastaminen. Keskittyä käsillä olevaan hetkeen ja tekemiseen.

Marttailla [verbi] = hyvien päätösten toteuttamista.

Marttailla [verbi] = keskittymistä siihen, missä mieli lepää.

Marttailla [verbi] = päätöksissä pysyminen, yksinkertaistaminen.

Marttailla [verbi] = tekemistä tekemisen ilosta.

Marttailla [verbi] = yhteen kokoontuminen ja yhdessä tekeminen.

Toimintamme rakentuu jäsenten toiveiden ja ehdotusten mukaisista tapahtumista huomioiden järjestön perustarkoituksen ja vuoden teemat , mm. marttailloista, ruokakursseista, kädentaitoilloista, yhdessä liikkumisesta, tutustumiskäynneistä. Yhdistys kokoontuu vähintään kerran kuukaudessa. Kesäkuukausina toiminnassa on taukoa.

Haluamme pitää toimintamme monipuolisena ja mahdollisimman monelle kiinnostavana. Siihen sinulla on iso mahdollisuus vaikuttaa kertomalla meille omista toiveistasi. Ota yhteyttä tupoksen(at)mattayhdistys.fi!

Hidastamalla hyvinvointiin

Marttojen kolmivuotinen teemakausi Hidastamalla hyvinvointiin käynnistyi vuoden 2011 alussa. Martat hidastavat marttailulla, eli keskittymällä mieluisaan tekemiseen.

Hidas elämä on sitä, että arjessa on mukava rytmi ja sopiva vauhti. Silloin ehdit antaa aikaa asioille, joita rakastat. Malta keskittyä, vaikuttua ja vaihtaa määrän laatuun. Hidas elämä on asenne. Hidastaa voi nopeastikin.

Lue lisää hidastamisvinkkejä kattojärjestön sivuilta!