Elämä on parasta itse tehtynä!

Tupoksen Martat on v. 2002 perustettu yhdistys, joka toimii Tupoksen ja lähikuntien alueella. Yhdistyksen kotipaikka on Tupos, Limingassa. Tupoksen Marttojen toiminta on kaikille avointa. Tavoitteena on parantaa alueella asuvien perheiden yhteenkuuluvuutta ja tarjota mielekästä ja hyödyllistä ajanvietettä alueen asukkaille.
Tupoksen Martat kuuluu Pohjois-Pohjanmaan Marttoihin ja toimii Marttaliiton toimintaperiaatteiden ja liittokokouksessa määriteltyjen linjausten mukaan. Toimintamme vahvistaa tulevaisuustaitoja ja elinikäistäoppimista. Marttatoiminnassa löytää ja oppii yhdessä tekemällä ne arjen tiedot ja taidot, jotka tekevät omasta elämästä rikkaampaa. Arjen sujuminen antaa voimia toteuttaa niitä asioita, jotka itselle ovat elämässä tärkeitä. Toiminnallemme tärkeitä periaatteita ovat yhdessä tekemisen ilo, kestävät valinnat ja avoimuus.

Yhteystiedot:

Sähköposti: tupos.martat@gmail.com